Oddělení vnitřních služeb

VRÁTNICE – TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA

Pracovnice vrátnice a telefonní ústředny zabezpečují tyto základní služby:

  • oboustranně spojují hovory přes telefonní ústřednu
  • podávají informace o ordinačních hodinách jednotlivých lékařů
  • podávájí  telefonní i ústní informace o místě pobytu pacienta.
  • v mimo pracovní dobu pokladny provádí veškerý výběr poplatků za ošetření pacientů a preventivních prohlídek
  • organizují provoz vozidel v areálu nemocnice
  • zabezpečují další činnosti v časech mimo základní pracovní dobu spojených s bezchybným a plynulým provozem nemocnice

Systém vjezdu a parkování pro návštěvníky a pacienty nemocnice

Vjezd do areálu nemocnice je umožněn pro návštěvníky a pacienty za těchto podmínek:

Ceník parkovného
0 h. – 0,5 h. zdarma
0,5 h. – 1,0 h.    50,00 Kč
za každou další započatou hodinu 100,00 Kč
1 den a více dní 250,00 Kč/den
Zdarma mají povolen vjezd označená vozidla 0 1  – přepravující osobu těžce postiženou nebo těžce pohybově postiženou (invalidé-tělesně postižení).

Řidič, který vjede vozidlem do areálu, obdrží vjezdový lístek, který je povinen umístit na viditelném místě za předním sklem vozidla a takto ho uchovat po celou dobu pobytu vozidla v areálu. V případě překročení času bezplatného vjezdu do areálu je řidič povinnen uhradit příslušnou finanční částku. Provozovatel je povinen vydat potvrzení o uhrazení této částky.

Při ztrátě vjezdového lístku uhradí řidič provozovateli částku 500,00 Kč.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti