VRÁTNICE – TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA
Pracovnice vrátnice a telefonní ústředny zabezpečují tyto základní služby:
- oboustranně spojují hovory přes telefonní ústřednu
- podávají informace o ordinačních hodinách jednotlivých lékařů
- podávájí telefonní i ústní informace o místě pobytu pacienta.
- v mimo pracovní dobu pokladny provádí veškerý výběr poplatků za ošetření pacientů a preventivních prohlídek
- organizují provoz vozidel v areálu nemocnice
- zabezpečují další činnosti v časech mimo základní pracovní dobu spojených s bezchybným a plynulým provozem nemocnice
Systém vjezdu a parkování pro návštěvníky a pacienty nemocnice
Vjezd do areálu nemocnice je umožněn pro návštěvníky a pacienty za těchto podmínek:
Ceník parkovného | |
---|---|
0 h. – 0,5 h. | zdarma |
0,5 h. – 1,0 h. | 50,00 Kč |
za každou další započatou hodinu | 100,00 Kč |
1 den a více dní | 250,00 Kč/den |
Zdarma mají povolen vjezd označená vozidla 0 1 – přepravující osobu těžce postiženou nebo těžce pohybově postiženou (invalidé-tělesně postižení). |
Řidič, který vjede vozidlem do areálu, obdrží vjezdový lístek, který je povinen umístit na viditelném místě za předním sklem vozidla a takto ho uchovat po celou dobu pobytu vozidla v areálu. V případě překročení času bezplatného vjezdu do areálu je řidič povinnen uhradit příslušnou finanční částku. Provozovatel je povinen vydat potvrzení o uhrazení této částky.
Při ztrátě vjezdového lístku uhradí řidič provozovateli částku 500,00 Kč.